Färdig...

Happ. Då är man klar med dagens arbete... Vad gör man nu då? :p Tänk vad konstigt de är. När man har något man måste göra så vill man få klart de så fort som möjligt. O när man är klar, o inte har något o göra, ja då blir man rastlös. Hmm... Skumt...

Här är iaf tårtan jag pysslat med idag:




Temat för tårtan va "girly", o jag tror jag lyckades ganska bra med det ;) Hade de varit jag som fyllt 6 år hade jag blivit överlycklig av denna tårta! Haha! Den är helt mjölkfri, o fylld med hallonmousse o lemoncurd grädde. Spacklad med vaniljsmörkräm o täck med sugarpaste. Dekorerad i flowerpaste.

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: eriika

awesome!

2011-05-02 @ 16:55:48
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Caroline

Superfin!

2011-05-02 @ 18:32:07

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0