Dog en smula...

Nu har jag lyssnat på min radiodebut. Ingen vacker "syn", haha! Så nej, Eriika, jag tänker inte lägga upp klippet här ;) De får ni leta reda på själva. Finns på Christers hemsida...

Tim säger att jag gjorde till rösten väldigt mycke. Tacka fan för de! Jag hatar hatar hatar dalmål, jag hatar hur jag pratar o har alltid hatat o höra min egna röst.

När jag o min lillasyster va små gjorde vi alltid egna radioprogram hemma, med hjälp av microfoner o våra barnspelare. Hur kul som helst hade vi. Intervjuade folk i hemmet o drygade oss. Några sketcher kunde oxå förekomma. Men jag hatade alltid att lyssa på dem, o bli tvungen att lyssna på min egna röst. Hemskt!

Men men. Jag är nu en upplevelse rikare ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag var in på hemidan och lyssnade igår morse. Du lät jättesöt! =D Och du har ju pratat med våra idoler, det är ju sjukt tufft!

2011-05-11 @ 12:15:52
Postat av: eriika

haha men aaawh. jag vill ju höööraaa:)

2011-05-13 @ 17:53:03
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0