Borde förbjudas!

Sitter o kollar på en unge i minuten. Vilket jag inte borde göra. För trots att de bara är knappt ett år sen senaste förlossningen så kan jag inte låta bli att längta efter en till. Förlossning alltså. En till graviditet skulle jag gärna klara mej utan. Iaf om den skulle bli som den senaste (pesten typ) Graviditeten med Devin va okej. Riktigt mysig faktiskt... Tills jag gick över tiden. Både 1, 2 o 16 dagar... :p

Men en till förlossning... De vore något! De är så spännande o pirrigt alltihopa. Mysigt nästan, fast man har så förbannat ont. Konstigt de där. Men just det där ögonblicket när man får upp bebisen på bröstet för första gången, efter så många timmars kämpande o smärta, de är de bästa som finns. De absolut mysigaste man kan vara med om. O det där ögonblicket vill jag uppleva igen. O igen, o igen. Haha! Näe, men en gång till skulle inte skada...

Men en till bebis.... NEJ TACK!! ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0