Åska...

Hej hej hallå! Inatt kunde jag knappt sova. Det åskade helt brutalt. Strax innan 3 vart jag väckt av världens smäll. De skallrade t.o.m i rutorna. Sjukt. Jag som brukar älska åska vart lite rädd faktiskt... O sen fortsatte de bara. Men jag somnade om iaf, för en liten stund. En timme senare vart jag väckt igen av en sån där smäll. Då fick mitt sömniga huvud för mej att vi skulle dö av någon konstig anledning. Helt säker va jag. Men de gjorde ingenting kommer jag ihåg att jag tänkte. För vi skulle ju iaf dö tillsammans. Ingen skulle bli lämnad ensam.

Konstiga funderingar o tankar man får för sej när man är nyvaken/halvsovande...

Nu på morgonen har de mullrat lite bara. Känns lite mysigt faktiskt. Men jag skulle helst vilja ha någon här med mej, som kan dricka kaffe o vara ute på trappen o kika på blixtarna med mej. Sånt gillar jag!

Snart ska jag lämna Dev på dagis, o sen blir de mysdag för mej o Lee :)

Vad tycker ni om åska?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är så förbaskat avundsjuk.

Jag har verkligen längtat efter åskan, o vad händer?

Jo jag sover mig igenom allt.... Buuhuu

2011-05-12 @ 12:04:30

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0