Åhh!

Hej sötisar! :) Nu har barnen slocknat. Snart gör nog jag de med... Är astrött! Men jag hade iaf en soft dag på jobbet idag. Vi va mest ute på promenad o satt o fikade i solen. Inte alls helt fel med andra ord ;) Jag älskar mitt jobb!

När jag kom hem från jobbet kom Jessica o Thomas hit en sväng o grattade Levis o fikade lite. Lika kul som vanligt. O vi väntar o väntar o väntar på lilla bebisen nu! En liten Evelina ska de bli är det tänkt...

O nyss kom Martin hit. Han o Tim skruvar motorcykel. *suckar lite*

Jag måste egentligen baka tårta. Men orkar jag? Nääää! Vill så gärna bara skita i det. Men samvetet tillåter inte det. De är ju klart att Levis ska få världens finaste 1års tårta. Det skulle kännas så fel annars. Även om han inte kommer komma ihåg den, så kommer ju JAG veta. Får klura lite på det... Eller trolla kanske?

Hoppas ni får en bra helg alla ni!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Gör det du orkar finis :)

Sv; Jag väntar på att få headern o reklamen fixad men hon är lite seg för ngt program gick sönder :P

2011-05-20 @ 22:41:33
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0