Träningsvärk from hell...

Hej hej! Nu ikväll har vi varit o hälsat på Johan o Lena en liten stund. Stackarn kan ju inte ta sej någon stans. Han kunde knappt ta sej till toan :/ Tror jag ska baka lite "krya-på-dej-cupcakes" åt honom imorrn! Då borde han bli lite gladare, gottegris som han är. Hehe!

På eftermiddagen gick jag o Tim en promenad med barnen runt byn. Skönt att få komma ut lite i solen. Barnen va inte lika imponerade, o tyckte mest att solen va ivägen... Men de vart iaf 2,5 km idag. Alltid något! Imorrn ska jag ha vilodag. Har ont som faaaan i benen. Den där joggingen igår gjorde sitt ;)

På fredag får jag nog mina nya löparksor, så då blir de en vända. Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Cool blogg =)

2011-03-30 @ 21:04:34
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Pixie - Mamma till Thore

Bra med träningsvärk,då vet man att de tar ;)

2011-03-30 @ 22:51:59
URL: http://pixiepirate.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0