Om-möblering!

Tim sa att de bara skulle ta 10 minuter att möblera om i vardagsrummet... Han ljög! De är ju ett heldagsprojekt för tusan!! Svetten rinner, o ungarna ser ut som fågelholkar. Haha! Men snart är de klart. Blev inte så bra som jag trodde. Suck!
- Min senaste status på fejjan.

Jag är helt slut! Men nu kanske de är klart. Tycker inte alls om hur de blev nu :( Allt som sitter på väggarna ser helt fel ut, o malplacerade. Bajsbulleh! Vad ska man då ta sej till? Göra en massa nya hål i väggarna o flytta på sakerna? Njaa... Inte så förtjust i de, då jag precis har blivit klar med tapetsering/målning här inne...

Får fundera lite... Tips någon? Bjuder på lite webcam bilder på hur de blev...


Akvarie/leksakshörna... + min tatuering...


Tvhörnet + Levis som kollar på Teletubbies.


Skev bild av sofforna... O en springade Devin.


Bättre (?) bild på soffhörnan...

Ska jag verkligen bli tvungen att ta ner/spika upp sakerna på väggarna, igen?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0