Halleluja för pengar!

Inte för att jag är troende eller något men.... HAAAAALLELUJA!!

Jag o Tim har precis kollat upp vad vi får tillbaka på skatten. Gött mos kan jag bara säga!! :D Helt sjukt glada är vi. Får se om vi kanske bygger en altan i år för pengarna. Ganska vuxet va? Haha. Näe, men.. Varje år när dom pengarna kommer brukar vi göra något åt huset. Förra året målade vi om huset med dom pengarna (okej, vi vart inte klara, men färg finns till resten) Så i år är tanken alltså en altan. Kanske...

Men de vore ju roliga att göra något kul för pengarna för en gång skull. Typ åka utomlands... Eller tattuera sej. Fan va jag vill tatuera mej. Helst igår!


Me like! Ska ha en japansk sleeve med cherry blossoms, lotusar o koifiskar.
Kanske en drake oxå, då jag är född i drakens år...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0