Framkallning på G o en sjuk Levis.

Sitter o laddar upp bilder. De tar en evighet! Jag önskar att vi hade vanligt (snabbt) bredband... Men de får bli ett senare projekt. De blev 174 bilder typ. Men då tog jag bara från typ mitten av 2010 o framåt. Har alltså nästan 1,5 år till att framkalla. Får göra de någon annan gång...

Levis ligger i soffan bredvid mej. Han vaknar hela tiden, så jag tog ner honom. Han har en hemsk hosta (jag med). Hoppas han blir frisk snart. Jobbigt med sjuka barn.

Snart kommer Tim hem :D Känns som att jag blir vaken tills dess, de brukar jag aldrig orka...


En av dom snart framkallade bilderna.
Jag o Levis på BB, tror han är runt 12 timmar här ♥

Kommentarer
Postat av: Jannica

vacker bild!!

2011-03-09 @ 08:57:34
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0