G'day!

God morgon (?)
Igår va jag o barnen ute på äventyr hela dagen. Först va vi förbi hos Sörviksfamiljen o grattade Alva, som fyller 3 år idag. När vi skulle åka därifrån kom jag på att vi kanske skulle ta o hälsa på pappa med familj. Vilket vi gjorde... Först åt vi lite gottig mat, i form av fläskfilé o rotfrukter i ugn, o sen drog vi o badade. Jättekul att göra något med familjen igen. Känns som att de va längesen nu... Barnen älskade det! Levis skulle helst vara i med huvudet mest hela tiden, haha! Devin är lite mer försiktig av sej, o samlade mest stenar, som han kastade så de skvätta överallt.

Efter badet fikade vi lite. Eller ja, försökte. Barnen sprang ner till vattnet hela tiden o skulle bada igen ;)

När vi fikat klart åkte vi hem till barnens gammel farmor o farfar. Min gammel farmor va även där på besök! Alltså barnens gammel gammel farmor. De är inte dåligt att ha en sån tycker jag! :) Hon blir 90 år nästa år. Party party!

På vägen hem från Grangärde åkte vi förbi Jysk o snabbshoppade lite. Två nya lådor till Devins hylla vart de, o en mörkläggninsgardin. Som va för kort, hahaha!! Någon som behöver en mörkläggningsgardin som är 100cm bred? :p

Nu ska jag göra iordning mej o sen dra in till stan o shoppa lite. Får se om jag hittar några Rea-fynd!?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0