Dagens I-lands problem...

Huj! Igår satt jag o letade efter lite kläder på Ellos, som just nu har sommarrea... MEN! Allt jag tyckte va snyggt fanns bara i för stora storlekar. Det va mycke enklare förr i tin'. När man drog storlek 44. Haha! Näe, usch! Aldrig mer! Men bra trökigt att vara en medelmåtta faktiskt... Alla fina kläder tar ju slut på en gång. Men lite hittade jag iaf... Eller ja, lite o lite ;) Jag behöver nya kläder o unnade mej ganska mycke helt enkelt. I vintras hade jag storlek 44 på kläder, nu har jag 36/38. Stor skillnad.


199 kr. Vet inte om jag gillar eller hatar dom. De visar sej ;)


99 kr. Me like!


159 kr. Kanske passar bra till lackskorna? :p

O så en massa mer då, såklart... Får paketet på tisdag. Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Bra jobbat sötnos :)

2011-06-12 @ 22:39:00
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0