Yr i bollen.

God morgon alla sjusovare!

Idag ska jag till vårdcentralen. Har varit yr nu ganska länge, så nu är de dags att ta tag i skiten. Ta tjuren vid hornen så att säga. Är inget större fan av att gå till doktorn, men är så illa tvungen nu. Misstänker starkt amnemi (järn/blodbrist) Får se vad dom kommer fram till där...

Inatt svartnade de för ögonen på mej när jag va upp o skulle trösta Devin, som låg o grät. Inge kul! Kändes som att jag skulle svimma... Hoppas dom hittar något fel, så jag blir o må bra igen.

I övrigt vet jag inte vad som händer idag faktiskt. De är helg nu iaf :) Fast Tim har åkt iväg. Igen. Han o Johan ska hämta/byta motorcykel med en i Gränges. Får se vad de är för lik då. *spyr lite*

Skirver mer sen. Hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Ja eller hur. Men tur att de är fler som får såna. Blev lite orolig första gången jag fick en.

2011-01-14 @ 09:44:39
URL: http://loon.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0