Skön dag... typ.

Idag va jag alltså hos läkaren. Han konstaterade ganska snabbt att jag va deprimerad, o skrev ut piller. Lätt ågärd? För lätt känns de som. Anyway. Jag skulle även få träffa en samtalsterapeft (stavning?). O de är ju bra. Bätte än piller. Hatar piller... O så fick jag lämna 4 st rör blod. Idag skulle dom kolla ämnesomsättningen o mina järndepåer, o någe mer. Vet inte riktigt. Får se när jag får svar på dom...

Nu ikväll har jag tagit en fika på stan med en "gammal vän". Eller ja fika o fika. Vi drack en varsinn kopp kaffe o jag åt ett äpple. Hurtigt värre! Kändes jätteskönt o träffa honom o prata ut. Vi är på rätt väg så att säga.

Ursäkta att de är dåligt med bilder just nu, men jag känner att de finns inte så mycke vettigt att ta kort på. Mina urinprov? Nää! De besparar jag er... Får ta kort snart. I helgen ska jag göra en tårta. Den får ni nog se.

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hoppas du mår bättre snart :)

2011-01-20 @ 21:51:40
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0