Måndag... igen...

Ny vecka. Igen! Känns som de nyss va måndag. Jag vill inteeeee! Jag vill ha helg, jämt! ;)

Sitter o dricker en kopp kaffe. Vart dåligt med sömn inatt med. Levis ville inte alls samarbeta med sin trötta mor. Grr! Kan man dö av sömnbrist?? :O

Idag ska jag äta en vanlijshake till lunch... Har stora förväntningar på den. O ikväll får de nog bli en bit kassler. Me luvs kassler. Köööött!

Så. Nu vet ni hela min dags matintag. Superintressant!

I eftermiddag ska jag nog till Linnea o hälsa på. Om barnen är friska. Hennes alltså... O sen ikväll ska jag klippa mej! Tam-ta-daa! Ska bli skitkul! Är nervös! Men de blir säkert bra. Lena vet vad hon gör.

Ha en bra dag alla ni!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0