Jobbig kväll?!

Väntar på att Devin ska somna. Han vill inte riktigt idag... Ingenting faktiskt. Inte äta, inte leka, inte mysa. Han är bara vrång. Tror han är trött. Så då är ju frågan varför lillkillen inte somnar?! Får vänta o se, någon gång händer de ju... Levis sover redan iaf. Får se om han blir väckt av hans storebrors skrik :S

Annars är de väl ganska lugnt här hemma... Jag sitter o försöker varva ner efter kvällens bestyr. Mornarna o kvällarna är värst, om vi ska prata barn iaf. Tim jobbar till 12 inatt. Ska försöka göra en ny header ikväll tänkte jag. O går inte de så överlåter jag de uppdraget till Linnea. Hon kan nog sånt där... ;)

Strömavbrott har vi här oxå. Lite titt som tätt. Apdrygt!! Devin blir skiträdd o panikskriker så fort de blir mörkt :( Hoppas vi slipper sånt imorrn iaf...

Yepp. De va de de. Håll utkik efter Dag 4 i listan lite senare ikväll. O ev. en ny header ;)

Ha en bra kväll! Min webcam är bäst, o man skulle kunna tro att den är från tidigt 2000-tal.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0