Järn.

Morrn morrn!
Idag har Tim sovmorgon, o jag är uppe med barnen. Men Levis sov faktiskt till strax innan 7 idag, så jag tänker inte klaga :)

Kom på att jag glömt skriva en sak. Läkaren jag träffade i torsdags ringde upp mej i fredags o sa de jag hade sagt till dom hela tiden. Mina järndepåer är typ i botten. Jag förstår inte att de skulle vara så svårt för dom att fatta de, för de va ju de jag sa till kvinnan i telefonen när jag ringde första gången. I know my body...

Jaja. Nu käkar jag järntabletter o bajsar svarta stenar.
Milis - Vårdcentralen, 1 - 0.

Kommentarer
Postat av: Emmy



Det hade jag efter min förra förlossning men det upptäcktes inte förräns på inskrivningen med Link i V 7 då dom tog ett speciellt blodprov för att kolla ferritin värdet vilket tydligen inte har ett skit med HB t att göra ( som hela tiden låg högt ), började då äta järntabletter och gick ur min zombie dvala - typ jaha är det såhär man SKA må, hade glmt.

2011-01-23 @ 11:24:07
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: eriika

haaha fy fan jag minns de där från preggers tiden. jag köpte hem en fet jävla flaska laktulos som jag festa lös på så jag slapp spräcka rövhålet varje gång stenarna skulle ut :P

2011-01-23 @ 11:49:58
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej hej! Hittade din blogg för en tid sen och kikar in ibland :) Tänkte bara tipsa om Floradix Blutsaft (finns i de flesta livsmedelsbutiker) som innehåller mycket järn och är bra mycket skonsammare mot magen!

2011-01-23 @ 12:24:27
Postat av: Johanna

Men för att få i sig samma mängd järn med blutsaft måste man hälla i sig 1 dl om dagen... En flaska räcker då 5 dagar.

2011-06-08 @ 12:30:08
Postat av: Anonym

Men för att få i sig samma mängd järn med blutsaft måste man hälla i sig 1 dl om dagen... En flaska räcker då 5 dagar.

2011-06-08 @ 12:30:42

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0