Home alone.

Hoho!! Jag är själv hemma. Händer inte ofta... Tim tog med sej Levis för en liten åktur. Han ska kolla på en ny motorcykel. Bra säsong för sånt har jag hört, haha!

Så nu funderar jag på vad jag ska hitta på för roligt... Kanske ska dansa runt naken i vardagsrummet? Vi får se. Annars kanske jag bara helt enkelt går o lägger mej igen. Är dödligt trött. Barnen bara krånglar o krånglar. Hela nätterna. Vet inte vad de är med dom. O Levis har börjat med att han ska ha mat en gång på natten igen oxå. Bläääää! Måste få i honom mer stadiga mål innan läggdags. Men de är svårt. Han vill ju inte äta :( Men igår fick jag i honom hans första burk med puré iaf. Alltid något, även om de va den minsta burken som finns...

Näe. Nu ska jag dansa... Eller sova...

Kommentarer
Postat av: sofia

På riktigt? Oj då vilken lyx hihi, jag blir sugen på allt man inte får äta så att säga. Eller inte får äta när man bantar. Oh kinamat det älskar jag, gud vad jag saknar det nu när du nämner det! Hihi massa kramar

2011-01-12 @ 12:04:11
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0