Helg nu!! :)

God morgon! Sitter uppe med Devin. Han kikar på Brum. Sjukt dåligt, men han verkar gilla de ;) Inatt hann jag inte ens somna innan Levis skulle upp. Så kl 1 fick jag gå o lägga mej. Blää! O de spelade visst ingen roll att jag matade honom så sent, för han skulle ändå upp strax innan 6. Knepiga gossebarn!! Men jag fick iaf 5 timmar i sängen... :S

Väntar som vanligt på att Tim ska masa sej upp ur sängen, så jag kan få sova lite till. Är sjuuuukt trött...

Idag vette sjutton vad vi ska hitta på faktiskt. Har inget planerat iaf. O de är ju lite skönt. Vi tar dagen som den kommer helt enkelt. Kanske blir de ett besök hos Sörviksfamiljen?!

Vad ska ni hitta på en dag som denna, kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Julgransskakning hos min farmor o farfar :D

2011-01-15 @ 10:12:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0