Foo Fighters...

Idag lyssnas de mycke på Foo Fighters här hemma. Känns bra. Idag är en sån dag. Jag ska inte gräva ner mej i all skit, o deppa ihop totalt. Nej nej!! Har satt kentförbud på mej själv idag. Så är de bara...

Skulle behöva rensa huvudet lite... Får se om jag orkar med en promenad med Levis innan vi hämtar Devin igen. Eller kanske efter? Då får jag ju mej ett riktigt styrkepass iaf ;) Bra tungt o släpa på tvillingvagnen, med båda barnen i. Spec i de här väglaget. Fryst slask. Blää!

Om en stund kommer min moster hit o håller mej sällis iaf. De blir gött! Nu ska jag sova. Hoppas jag...


Goddamn this dusty room
This hazy afternoon
I'm breathing in this silence
Like never before

This feeling that I get

This one last cigarette
As I lay awake
And wait for you to come through the door

Oh maybe maybe maybe

I can share it with you
I behave I behave I behave
So I can share it with you

You were not alone, Dear loneliness

You forgot, But I remembered this
Oh stranger stranger, Stranger things have happened, I know

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. jag ska försöka att inte bli som din karl :-)

2011-01-19 @ 14:49:09
URL: http://spiderchick.nu

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0