Eftermiddagen + VC.

Hej hopp! Vart inte många uppdateringar idag inte. Jag har haft fullt upp hela eftermiddagen/kvällen.

Va ju till vårdcentralen med mina krämpor. Men där hittade man inga uppenbara fel. Dom tog blodprov, för att kolla blodvärde, vilket såg bra ut. Första gången de hänt tror jag :O O snabbsänka, men ingen inflammation i kroppen heller. Blodtrycket va okej, liksom blodsockret, o något med urinen. (too much information, haha) Så nu ska jag tillbaks dit igen på måndag för lite fler test. Hittar dom inget då, så skulle jag få träffa en läkare. Wow... En läkare. Ja. Vi hoppas på de bästa iaf. Sköterskan tjålade något om sköldskörteln (stavning?) Orkar inte med något mer skit nu. Jag har så de räcker o bli över...

När jag kom hem väntade två hungriga killar på mej, så jag lagade lite mat. Kroketter, fläskkarré o grekisk sallad fick de bli till kvällsmat. Inte helt fel. Kött kött kött <3 Haha!

Efter den helt fantastiska middagen gjorde jag (o Tim) lite mörk chokladmousse, som vi sedan gottade oss med framför en film. Såg på Sex Drive. Någon som har sett den? Ganska kul film. Om man gillar oskuldskille, som nätdejtar, åker över hela landet för att knulla, men sen inser att han är kär i hans bästis-filmer...

Oops! Did I say too much? ;p

Nu ska jag krypa ner i sängen o frysa lite. Ha de gött!!
Håll utkik imorrn efter ett nytt recept :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var glad om det är sköldkörteln.. Enklare sjukdom att behandla finns inte, ett piller om dagen och blodprov ibland när man är vuxen..

Är ju det Johanna har!

2011-01-14 @ 23:49:51

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0