Bröllopstårtor!

Ursäkta min frånvaro. Jag har fullt upp! Jag ska leverera 5 st bröllopstårtor imorrn. Första gången för mej. Är skitnervös!! Hoppas verkligen att dom blir bra, o att brudparet blir nöjda.

Tim har tagit barnen o åkt till Martin. Superskönt! Då kan jag hålla på ifred. Just nu tar jag bara en paus o äter ett äpple. Måste få upp blodsockret lite...

När jag skulle börja göra de små bokstäverna i deras namn upptäckte jag att jag fått två lika bokstavslinjaler, alltså bara n-z, o inte a-m och en n-z. Jävlapiss!! Men de får helt enkelt bli så att hela namnen får stå med stora bokstäver. De kan ju bli bra ändå... *muttrar*


Mitt organiserade kaos ;)


En herrans massa blommor. 67st, för att vara exakt. O mer ska de bli...

Dags att arbeta. Lägga upp biler på tårtorna imorrn när dom kommit till sina rätta ägare!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Snälla kan du göra ett inlägg om hur du gör alla fina blommor och bokstäver?? Jag är verkligen inte duktig på att baka så fint men jag tränar och inspekteras av dina tårtor:))

2012-03-13 @ 14:04:00

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0