Bra dag??

Ganska lugnt här hemma... De är bara jag o Levis vakna. Vi har varit vakna sen 05:30. Fy fan!! Men de är bara o gilla läget. Kanske får sova när Tim gått upp?! Idag ska Devin på dagis iaf. Första dagen på nästan en månad :) Ska bli grymt skönt! För han oxå tror jag. Han får så mycke mer stimulans där, o är gladare hemma sen...

Idag ska jag o Levis ta en förmiddagsfika med bästaste Maria. De ser jag fram emot. Har inte fikat på Engel sen i augusti :S Nästan ett halvår ju!!! Förut va vi där nästan varje dag o fikade... Men de går faktiskt inte så bra att fika med två små, själv. De blir mest - neeeeej, släpp den där killens jacka, - neeeej, sluta slå i boret. -spring inte iväg! - kom tillbaka, man får inte springa ut på gatan. Typ...

Men idag blir de nog lite lugnare, eftersom Devin ska vara på dagis medan vi fikar ;)

Ha en bra dag alla ni. Ser ni nya designen BTW? Tryck på F5 annars... Vad tycks??

Kommentarer
Postat av: eriika

skitsnygg design! och hur fina killar som helst i headern :D

2011-01-11 @ 09:51:40
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej vännen! Jo jag har funderar på det att jag ska köpa något i stället och kanske bara äta en god middag, jag tror det lutar åt det hållet i stället för att trycka i sig massa duma saker. Du har helt rätt där! Massa kramar till dig och tack för att du talar vett med mig hihi, tyvärr bestämmer magen för mycket ibland =)

2011-01-11 @ 11:18:57
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Postat av: Mickis

Jag gillar grönt, jag gillar prickar, jag gillar tårta och jag älskar mina brorsöner. Dvs awesome design! =D

2011-01-11 @ 20:48:12

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0