Äntligen!

Levis ville verkligen inte somna ikväll. Han bara va allmänt pigg o glad. Fattar inte varför heller. För han hade bara sovit 40 minuter på hela eftermiddagen... Men nu har han iaf slocknat. *torkar svetten i pannan*

Maria åkte hem för en haltimme sen. Vi har som vanligt haft roligt o bara babblat skit. Mmm vad jag gillar sånt :) Bara att få vara "vänninna" ist för mamma i några timmar är otroligt skönt! Annars har jag ju bara D o L o prata med, o dom ger inte direkt så givande diskussioner. Dom är mest i sina egna små la-la världar... Vilket förståss är gulligt, på sitt sätt ;)

Nu dricker jag lite kaffe, o pustar ut. Ska nog snart gå o lägga mej... Tror inte jag orkar vara vaken tills Tim kommer hem. Zzzz!

MEN, imorrn är de heeeeeelg! :D Tjolahopp!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0