110101.

Yes! Idag börjar ett nytt år. Som jag längtat :p Inatt sov vi hos Maria o Göran, eftersom jag inte orkade köra hem inatt. Blev enklast att vara kvar... Vilket inte va helt fel de heller...

Igår hade vi en jättetrevlig kväll. Dom bjöd på pepparbiff o potatisgratäng, skiiiitgott! Jag fixade efterrätten, som inte helt otippat blev en cheesecake. (bjuder på receptet senare) Efter allt matintag vart vi slöa o höll på att somna. Spelade lite sällskapsspel som fick oss att vakna. Kampen mellan män o kvinnor tror jag de hette. Väldigt roligt. Behöver jag ens säga att vi kvinnor vann? ;)

Karlarna funderade så de knakade!

Min teammate Maria, o Jocke, hennes son :)

O helt plötsligt slog klockan 00, o ett nytt år va här. Faaaantastiskt! De större barnen hade köpt en massa smällare som vi så glatt fick stå o titta på när dom fyrade av. Brr!! Inte skönt i 12 cm hög klack o halvnaken. Okej, jacka hade jag ju, men inte så mycke mer kändes de som...

Nyårspuss vid tolvslaget!

Gott nytt år från oss!!

Tror vi kom i säng strax efter 3 inatt. Rekord för mej tror jag. Haha! Sist jag va vaken så länge va nog i augusti :p Fick ligga o slåss o brottas med Tim i 3 timmar inatt, innan Levis ville upp o leka. Mye mye skönt. Njaaa... Men de kan de väl ha varit värt? De är ju inte varje dag man sover över hos kompisar nu förtiden. Haha. I 90cm säng dessutom ;)

Frukost!! Devin, Filip o Alva :)

Tack alla i Sörviksfamiljen för en trevlig kväll :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0