Seeeeegt!

Sitter o försöker fördriva tiden. Vet inte varför egentligen... Tror barnen sover. Vilken koll jag har va? Värsta morsan ever! Haha! Näe, men så är de ju inte riktigt. Jag vet att Levis sover, men är osäker på om Devin har somnat än... Han ligger ju oftast bara tyst i sin säng o filosoferar när man lagt honom ;)

Skriver med Maria gör jag oxå... Kom på att de är många Marior i mitt liv. Kanske borde försöka separera dom på något vis?! Maria L o Maria B? SörviksMaria o CityMaria? Mia o Maria? Ja. Jag vette fan... Bra härliga är dom iaf, båda två! ;D

Näe, om man kanske skulle ta o byta sängkläder o lägga sej? Om nu Devin sover... ;)
...pyjamasbyxorna är redan på, o har varit sen imorse, haha!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0