Nu har de hänt!

I över ett år har jag tjatat på Tim om ett gammalt bord som stod o tog plats i Devins rum. De skulle bort alltså. Meeen inget har hänt. Förrän igår, då jag o Maria bar ut fanskapet. Vill man ha nånting gjort får man göra de själv. Så är de. Jag tänker inte gå o vänta på att nånting ska hända längre. De är dags att ta tag i saker o ting nu... Vilket jag gör. Varje dag gör jag något jag skjutit upp på för länge. Som jag väntat på att någon annan skulle ha gjort.

Idag flyttade vi ner Devin säng till hans rum. Underbart!! Han vart så jäkla glad. O stolt! De va ju HANS säng, i HANS rum. Äntligen! :D Nu måste vi bara köpa en rullgardin till rummet oxå, så han kan få lite mörker när han ska sova middag... (och när de nu blir ljust på sommaren) Köpa en till Expedithylla ska vi oxå göra. O så vill jag byta ut den fula byrån som står där inne mot en finare. En vit Mamlbyrå vill jag ha...

Japp. Sen får de väl vara klart. O dags att ta itu med Levis rum ;)

Me loooooves to inreda!

Hoppas att natten går smärtfritt nu oxå....


Lite rörigt, men de ska bli bättre ;)


Gardinen ska sys klart ikväll är de tänkt.


Glad kille som försöker klättra i sin säng. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mät fönstret, har en ny rullgardin 100cm ståendes..

Misstänker att erat fönster är större, det var då alla mina :P

2011-02-07 @ 15:12:26
URL: http://heartbreakern.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0