Kalashelg!

Idag har de bara varit kalas hela dagen. Igen. I förmiddags åkte jag o hämtade svärmor (hon har inget körkort) så hon fick gratta Tim. O efter de hann jag bara laga mat åt killarna, blunda en liten stund, o sen kom svärfar hit. :) O vips, så kom även hela Sörviksfamiljen på besök. Rooooligt! Men ack så öronbedövande. Med 4 småbarn i huset blir ljudnivån ganska hög. Lägg sen till 2 tonåringar, 2 mammor, en farfar, en Tim o en högljudd norrläning på de. Japp, då fattar ni?! ;) Men jag klagar inte. Tvärtom. Tänk om de hade varit helt tyst istället? TRÅKIGT!! Jag gillar Sörviksfamiljen....

Efter dom hade åkt drog vi till Johan o Lena som ville bjuppa på middag. De tackar vi inte nej till ;) Idag bjöds de på älgstek o entrecoté o potatisgratäng. Mumma!! Fast jag höll mej till köttet o sallad. De är ju de bästa som finns!! Bättre än all kaffe o choklad i världen tror jag... I lööööve kött!! (de visste ni inte va?? Hehe)

Nu sover barnen, o Tim ligger o käkar kvist i soffan brevid mej. Funderar på o lägga mej... De har varit en farfylld helg. Men ack så bra!

Tack alla som kommit o grattat o kalasat!! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0