Huuu...

Go morron! Även inatt har Levis bökat runt värre än satan himself... Funderar starkt på om han fått öroninflammation igen. :( Tror detta blir 8:e gången isf, sen september. Stackarn!! Får ringa till vårdcentralen o prata med dom...

Idag ska jag.... tam-ta-daa: Baka. Börjar kännas lite tjatigt... Men imorrn ska den vara klar iaf. Då får jag en paus. Sen har jag nog ingen beställning på några veckor.

Kaffe i mängder ska nu intas. Huj!

(Gubben på tårtan jag la upp igår är förresten Android-gubben, ett system till vissa mobiler (som min tex.) o siffrorna stod för 25, binärt alltså)

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Nu är din fråga besvarad i bloggen! Trevlig helg.


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0