Hohoooo!

Yes, L, jag går gärna ut med dej när jag dietat klart o blivit smal o snygg ;) Då kan vi flörta tillsammans... Hoho!

Usch vilken fartfylld dag. Har knappt hunnit äta, hahahaha! Näe, fy fan vilket dåligt skämt! Men jag har faktiskt ätit en bar idag. Annars har de varit dåligt med matintag... Men jösses vad sugen jag va på fika när vi va o firade Fia. De fanns både morotskaka, mina brownies o en marängtårta med hallon o blåbär. Mmmmmmm! Karaktär som jag har så smakade jag inte ens en tugga. *klappar mej själv på huvudet*

I förmiddags va vi alltså o hälsade på Vea o barnen. Kul o se hur dom har de. Hon har precis flyttat in till stan. Skiiiitfin lägenhet hade hon fått tag i. Avis!! Precis när vi skulle åka kom Sandra, Ted o Lovis dit. Lite synd. Hade varit kul o träffa dom oxå en liten stund... Men men. De blir fler gånger :)

Efter de åkte jag hem o hämtade Tim, o sen åkte vi vidare mot Grangärde på kalas. Så kul o träffa familjen igen. De va ganska längesen känns de som. Iaf som vi va samlade allihopa...

På vägen hem svängde vi förbi Maria o Göran o hämtade mina partylite ljus som hade kommit. Ohh så gott dom luktar <3 Ikväll blir de mys mys mys!! Ska även försöka se en film är de tänkt. Blir inge stan för mej... Min kropp är helt paj efter allt körande idag :/

Puss o hej, leverpastej!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0