Hemma!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag, Devin o Levis varit hos Marie o David o firat Linus. Han blev stor kille, aka man, alltså 18 år. Stor dag! De va iaf jättekul att vara där. Kändes nästan som att inget hade hänt. Vilket kanske är lite konstigt. Men bra. Jag gillar familjen Pungkvist...

När vi kom hem kom Micaela o Jesus hit. Jesus heter egentligen Jesper, men Tim o Micaelas pappa kallar honom för Jesus. Folk säger att han finns, men jag har aldrig sett honom. Haha! Han är rolig, min svärfar... Jaja. Dom åkte nyss hem iaf. Mickis ska tillbaks till stora stygga stan imorrn igen o jobba. TrökMickis! Flytta hem igen!!!

Nu ska jag ta o jobba lite på ett av mina livsprojekt. Hej!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hörru, kom över någon dag..

Eller en fika på stan, så kan vi snacka lite :)

2011-02-07 @ 10:35:45
URL: http://heartbreakern.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0