Gårdagen o pottprat.

Igår när vi kom hem hade vi inget internet. Grr!! Och inget internet på datorn = Inget internet på mobilen. Paniiiik! Haha! Dumma 3. Kanske borde byta?? Stular ganska ofta nu tycker jag...

Iaf... Jag åkte in till stan o fikade med Maria igår. Allt lika roligt! Jag åt en macka faktiskt. En med grovt bröd, gustafskorv, tomat o gurka. Sjukt gott. Har inte ätit något sen i måndags annars... Efter fikat gick vi en sväng på stan o kikade in en ny affär. Eurostore. Typ som Dollar, fast lite roligare saker, o liiite dyrare. Men jag gillade stället ändå.


Hittade en helt awesome toaskylt!

Sen gick vi hem till Maria en sväng, o jag hämtade mina saker som hon varit så snäll o köpt åt mej på IKEA :) Lite saker till barnen bara. Som vanligt ;)


Nytt gardintyg till Devins rum :) Ny ska här sys!

När jag kom hem fick Devin syn på hans nya potta, o slet genast fram den o satte den i köket. Han gick runt o sa potta potta potta. Säkert hundra gånger. Haha! Sen skulle han av med byxorna, o så fick jag hjälpa av med blöjan. Sen satte han sej på pottan. O efter typ 3 minuter hade han redan kissat på pottan!!! Helt otroligt! Snacka om att jag vart förvånad, och stolt! :D Min lilla duktiga kille! Men även när han hade kissat skulle han sitta på den där pottan. Han lämnade den inte förrän han skulle lägga sej, haha!


Duktiga killen på sin potta!

Hoppas de går lika bra i fortsättningen med pott-träningen oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken duktig kille som går på potta! =)

2011-02-05 @ 21:13:29
URL: http://alexiiiaa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0