Finbesök i snöstormen.

Min syster brummade ut hit tidigare idag, o med sej hade hon Marika. Jätteroligt!! :D Dom hade med sej nutrilettsoppor som dom sympatiåt med mej, haha! Gulliga dom! <3

Men efter dom hade varit här i typ 10 minuter va jag tvungen att ge mej ut i snöstormen för att hämta Devin på dagis. De va de värsta jag varit med om!! Jag va genomsvettig när jag kom hem. De va inte plogat nånstans, o så snöstorm på de. Näe, fy fan. Hade jag vetat att de skulle vara sånt väder idag hade han fått stanna hemma... Jag vägrar gå i sånt här väder igen :S De va typ 1 setg fram o 2 steg bak. Bara halkade...

Cim lekte med Levis under tiden. Jättesnällt av henne :) Hon är så bra med barnen. Kanske är för att hon fortfarande har barnasinnet kvar? Hehe...

Längtar till ikväll. Då ska jag sova. Alltid lika skönt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, det är klart. Men att du står ut :P

Skulle bli tokig av att inte äta..



Ja, nu får jag bli stor <3 om magen iaf :P



Ja, jag älskar skorna

2011-02-10 @ 20:18:28
URL: http://viiii.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0