Bakar muffins...

Hellou! Har bakat 78st muffins denna eftermiddag. Helt okej... ;) Ska göra 2 plåtar till ikväll, sen ger jag mej. Hoppas Stumpis o dom andra blir nöjda. Tim har provsmakat o gav mej ett okej iaf.

Har hittat på en kul kurs idag som jag skulle vilja gå på. En våningstårts-kurs. Vore skoj tror jag. Bra o lära sej "på riktigt", o inte bara improvisera sej fram... Problemet är bara att den är i Stockholm, dagen innan Devin fyller år. Har 2st tårtor (MINST) att göra tills dess. Funderar på att kanske göra klart dom till fredagen o sen dra till Sthlm öber dagen bara. Men hur kul är de? Tror kursen skulle sluta kl 19, o då hinner de ju bli natt innan jag kommer hem :S O orkar jag verkligen sitta o köra fram o tillbaks till Stockholm på en dag? Plus sitta o lyssna på en kurs i 6 timmar. Klurigt!! Någon som vill med? Vara Co driver? Ingen? Nehe...

Ska ta mej en funderare. Jag vill ju verkligen gå den där kursen...



Fiiinfina tårtor, alla fyndade på Google. Tack!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0