Alla stjärtars dag.

Stjärtig dag detta. Helt klart överskattad. Men de tror jag att jag skrev förra året oxå iofs ;) Men då vart de iaf mat ute, barnvakt o bio. I år blir de nog ingenting skulle jag tro. Igår kväll kom Tim på att de va alla hjärtans dag idag. Hmmf! Jaja. Jag ska iaf laga en, förhoppningsvis, god middag. Lena kommer o äter med oss oxå :) Tänkte laga potatisgratäng, kycklingfilé, sallad o aioli. Måste bara få tag på pappa o fråga hur han brukar göra sin aioli. Den godaste som finns!! Jag tänker dock inte äta någon mat ikväll. Tror jag... Vi får se. Kanske lite sallad...

Någon som har några andra mysiga planer för dagen?

Ha en finfin dag iaf

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0