Vad göra?

God morgon! Fredag idag... Vet inte nå vad jag ska hitta på idag. Antar att de är jag som ska ha kidsen. Jag funderar på att åka o hälsa på Göran o barnen, så våra barn får leka lite... Annars vette tusan.

Skulle ha hälsat på Linnea, men hennes äldsta hade spytt. Som vanligt när jag ska hälsa på. Haha! Jag kommer aldrig kunna åka dit :p Undrar om hon inte vill ha mej där?! Hon kanske bara ljuger för mej? Hmm... Ska nog allt ställa henne mot väggen. Nu jäklar har jag kommit på henne! HAHH! ;)

Ha en finfin helg!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Flåt... Ljög!.



Nejdå, det är nog Martin du får ställa mot väggen, han som säger att Johanna spytt.

MEN inte han o Tova, låter underligt det där.

2011-04-08 @ 10:18:24

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0