Söndag.

Halloj! Igår hade jag häcken full med allt möjligt, o hade inte så mycke tid över för datorn. Men idag är jag med i matchen igen! (Kör: Wohoo)

Gårdagen i stora drag (hahaha):

Jag gjorde en snopptårta till en stackars 15åring...


Jag slängde även ihop en rulltårte-tårta samtidigt som den andra tårtan, som jag sen åkte o bjuppade Sörviksfamiljen på. Uppskattat ;) Som ett litet tack för det eventuella jobbet jag fått liksom...

Sen åkte jag hem med kidsen o matade/nattade dom.

O sen drog jag iväg till Maria för lite lördagsmys. Allt va flams o trams tror jag. Haha! Hade sjukt roligt iaf!
Jupp. De va min lördag de. Kom hem runt halv 12 inatt ;)

Idag ska jag nog bjuda in mej hos min farmor o farfar, o sen hos min far...
Godagens!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Snygg tårta ;)

2011-04-10 @ 20:58:39
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0