Ny bil!

Vet ni vad?? Idag är dagen på mitt nya liv! Jag har nämligen fått en biiiiiiil. *skuttar av glädje* Eller ja, jag har ju våran Audi, o Tim har en ny bil. Fast den är inte ny, men ny för oss. Aah, ni fattar :p En Volvo V70 vart de. Nöjd! Så nu kan jag ta mej vart jag vill, när jag vill. Jag slipper sitta här i skogen hela dagrna o bara baka o sakta men säkert mögla bort ;)

Så... Nu är ju frågan vart jag o kidsen ska åka idag!? Maria jobbade tyvärr :/ Annars hade jag åkt dit o lekt lite...

Livet känns bra!

Det som Levis hade ätit igår va förresten ett digestive kex ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja typiskt att jag jobbade!! Men kul att du kan ta dig nu:-)

2011-04-06 @ 18:31:41

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0