Komplimanger...

Idag (igår o förrgår oxå för den delen) har jag fått en massa smicker o komplimanger för mina bakverk. Vilket är ganska kul, då jag inte träffat en käft idag (förutom min familj då...) Fick höra av Tim att folk va imponerade av mej, o att jag skulle kunna få jobb på vilket konditori jag ville. Tss. Om de vore så enkelt! Kan inte någon vara så snäll o ge mej ett jobb då? Haha! Alla som jag träffar har något bra att säga om mina tårtor. Men ändå sitter jag här...

Kommer inte jobb flygande? Bara sådär!? De trodde jag...

Kanske borde börja söka jobb!? Vet precis vart jag ska börja.
Nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Cattis

MEN SJÄLVKLART kan du få jobb på vilket konditori som helst ju!! SÖK förtusan! :D Kärlek till dig Emilia! Saknar Er! <3

2011-04-04 @ 20:46:08
Postat av: Evelina

Du kanske borde öppna ett eget konditori?? :-)



Haha kul dröm du verkade ha i natt förresten!



Kramar

2011-04-04 @ 21:16:33
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: eriika

ja du verkar helt sjukt duktig på det ju, och jag tror dina bakverk smakar lika fantastiska som dom ser ut!

2011-04-04 @ 21:33:28
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nu har jag inte ätigt allt för mycket av dina bakvärk, eller sett irl.

Men det jag smakat och det jag sett har varit super!

Särskilt med tanke på hur kort tid du hållt på, riktigt imponerade.



O du vet att jag inte brukar ösa komplimanger direkt ;)

Martin har med flertal gånger berättat för mig hur duktig du är :) De du!

2011-04-04 @ 23:30:01
Postat av: Frida

Jag är sjukt imponerad av dina bakverk!

Brukar kolla in på din blogg lite då och då :)

2011-04-05 @ 09:35:42

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0