Idag för 5 år sen...

... ringde en väldigt full Tim till mej, kl 5 på morgonen. Han hade hjälp David o flyttat tidigare på dagen, o sen varit ute o festat hela natten. Vi hade då varken träffats eller pratat på över ett halvår, så jag vart skapligt överraskad. Tim va ju... snygg-Tim. Den där snygga killen som ibland brukade vara hos Marie o David o hälsa på. Nu ringde han alltså MEJ, mitt i natten!! :O

Vad ville han då? JO! Han sa till mej att David hade låst ute honom, o att han hade blivit lämnad ute, för att sova med en snögubbe som sovkamrat, o ville komma o sova hos mej. Haha! Vilka ideér! Jag hade ju pojkvän!! (iofs världens sämsta... men ändå!) Vi la ganska snabbt på, men kom överens om att vi skulle ses hos Marie dagen efter o ta en fika.

Dök jag upp? Nej. Jag trodde faktiskt inte att han skulle komma. För vem skulle komma ihåg att man bestämt träff mej en tjej, kl 5 på morgonen, stupfull? Jag trodde inte det iaf. Men han åkte tydligen dit o väntade på mej. Stackarn!

Och så började sagan om Tim o Milis... ♥

Kommentarer
Postat av: eriika

awww :D

2011-04-01 @ 14:05:17
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Linnea

Var det möjligen samma dag, som vi senare hämtade Tim sittandes halvfull halvbakfull på en sten utanför högbergsskolan, för att dra med honom på reptilmässan?



2011-04-01 @ 14:13:37
Postat av: Jannica

Sött :P

2011-04-01 @ 14:14:35
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0