Hit o dit-dag...

Vi har varit borta hela dagen idag, fram tills nu. Först drog jag med mej kidsen på lite sko-shopping. Devins tur att få nya skor denna gång. Ett par svart/limefärgade skor vart de. Ganska okej. Hade helt velat köpa converseliknande åt honom, men de fanns bara antingen för stora eller för små... Blää! På Lindex hade dom ta 3 betala för 2 på allt barn, så Devin fick 2 par nya byxor o en tisha oxå. Devin valde t-shirten själv, ett monster är det på den. Haha!

Efter shoppingen mötte vi upp han den där som jag bor ihop med o lunchade på Donken. *tvi tvi* Men de gick ner... Barnen vart då glada, för idag fick alla barn ballonger där ;)

Sen åkte Tim till jobbet, o jag o barnen åkte till Maria o Göran. Vi va ute i flera timmar i solen o lekte. Skithärligt! Tror jag fått en ganska fin bränna nu, iaf för att bara vara april...

Nu: Matäta!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0