Hej April!

Tänk... Det är redan april. Jag tyckte nyss att de va nytt år, nya möjligheter. Hmm... Vart tar dagarna vägen? Tycker inte att jag har gjort ett jota sen nyår. Men de kanske jag har? Jag har nu iaf ett nytt, bättre liv. De är ju huvudsaken.

Första april idag alltså... Någon som blivit lurad? Inte jag... Än. Jag funderar på att lura min sambo. Men HUR? Jag har en kompis som alltid brukade lura hennes sambo, ganska grovt, varje år. Ett år tror jag hon rensade hans konto på typ en månadslön. (eller va de 30 Linnea? Haha!) Roligt roligt. Jag vill oxå luras! Någon som har några tips på hur jag ska kunna lura Tim?

Ha en bra dag, o se upp för lurendrejare ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha 38000kr råkade jag trolla bort :)

Iår är det lite svårare, har skickat iväg ett förslag till Tim för att lyckas lura Martin, men inget svar fått från honom än.. Typiskt!

2011-04-01 @ 09:24:38

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0