Dilemma...

Tim kom nyss hem. Han hade köpt med sej varsinna små chokladkakor till oss. Han ville att vi skulle ha de mysigt... Hmm...

Jag la mej i fosterställning i soffan, o ville bara dö! Varför ska livet vara så svårt?

Tim: Vad är det gumman?
Jag: Jag vill bli smal, äta choklad o att någon ska baka alla muffins åt mej! *sad face*
Tim: Jamen du... Du kan ju gå samtidigt som du äter choklad. Då borde de inte räknas...
...o så kan du springa runt o kasta chokladbitar o fånga dom med munnen.

Han är bra smart den där karln jag har skaffat mej...

Kommentarer
Postat av: Jannica

STOR KRAM gumman. Är du sugen på choklad, ät det. Du är duktig alltid annars. Man får unna sig. Tack för dina fina kommentar :)

2011-04-03 @ 22:44:36
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: eriika

haha plus minus noll ju .. int dumt alls av han :)

2011-04-03 @ 22:51:15
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0