Besök hos pappa!

Idag tog jag barnen o drog hem till min käre far. Han ville bjuda på middag. Inte helt fel! Så de tackade jag inte nej till. Tim stannade hemma o muppade sej med Martin (?) tror jag... Vi fick skinkstek, potatis o sås. Så himla gott!! :) Nu kommer jag va mätt en hel vecka!


Den sjukt goda maten...


Devin o Line åt oxå... (Nähä?!)


Pappa matade Levis :)

Har haft fullt upp hela helgen, o än är de inte över... De är tänkt att jag ska baka 100st muffins till imorrn oxå. Tjoho! Jag önskar mej en varmluftsugn, så jag kan grädda flera plåtar samtidigt. Någon som han en till övers? Inte? Hepp...

Nu ska jag alltså speedbaka muffins! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lillevi

Du kan få min varmluftsugn....man får lov att vända plåten/arna minst 1 gång för att de ska bli jämt eftersom när man har varmluftsfunktionen på gräddar den bara ena sidan...

2011-04-04 @ 09:33:14

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0