5 års dag...

På torsdag har jag o Tim kuckilurat i 5 år. En halv evighet alltså ;) Men vad sjutton ska man hitta på? Han jobbar till strax efter kl 14, o så har vi ju två små barn som kräver all våran uppmärksamhet... Romantik = 0. Undrar om han ens kommer ihåg att de är på torsdag? :p

Jag funderar på att bjuda med honom på picknik eller något, när barnen har somnat. Fast inomhus tror jag. Vi har ju en grön stor ryasmatta i vardagsrummet, den kan få agera gräs. (fantasin flödar, haha) Eller om jag kanske bär ut den på verandan?! De vore ju mysigare... Men då hör vi ju inte om barnen vaknar. Vilka i-lands problem vi har! :p

Tips på grejer man kan göra för att fira den speciella dagen? Helst saker man kan göra hemma.
(Nej, Linnea, jag vet vad du tänker på... ;))

O så en present. Karln måste väl få en present? Han har ju trots allt stått ut med mej i 5 år ♥

Kommentarer
Postat av: Jannica

Underbara du :) Men ska vi fixa det imorn då? Så jag hinner ta ett nytt kort. Kan du göra bilderna ganska ljusa? Så det blir lite opacitet typ. Och kapa mitt huvud ;) Ska försöka komma på hur jag ser vad stor headern ska vara.

2011-04-12 @ 17:48:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Jannica

Låter mysigt med pickning på verandan. Massa levande ljus och lite musik. Kanske någon låt ni gillar tillsammans. Jag barnen klarar sig någon timme, eller? Annars kanske ni kan fixa barnvakt så ni kan gå på restaurang och bio? Present, hm, ngt personligt. Kanske en urgullig tårta och något fint smycke? :)

2011-04-12 @ 17:57:19
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ojoj.. Jag ska försöka vara tyst, men det är såå svårt.



Men.. Jag tror att drar ni ut på verandan är det mysigt, men ack så kallt! Fast det kan ju vara urmysigt ändå. Tända lite ljus på verandan, lägga ut mattan, dra med en filt som ni kan gosa i, och värma varandra under. Lite o äta. Kanske rent av grilla något?

Köksfönstret går ju alltid att öppna, eller om ni ringer varandra, o låter en telefon ligga inne och den andre ute med högtalaren på! ( ni ringer väl gratis till varandra).

2011-04-12 @ 19:20:19
Postat av: eriika

haha tyvärr har jag inga tips för varken present eller hur du ska mysa till de för min fantasi finns inte.. men jag vill säga ett grattis i förskott iaf :)

2011-04-12 @ 20:27:43
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0