Levis opereras...

Sitter på vårat rum i Uppsala. Plastikavdelningen är vi på, närmare bestämt. Levis opereras. Känns olustigt. Stackars lilla älsklingen!! Men jag vet att han är i väldigt goda händer! Bara dom bästa får ta i våran Levis!

Vi kom hit igår förmiddag. O hela dagen gick åt till att träffa olika läkare o dyl.
Narkosläkare
Plastikkirurg
Barnsköterska
Sjuksköerska
Öranläkare
Tandläkare
Och någon annan människa jag ej kommer ihåg benämningen på... :p

Mot kvällen gick vi ut på en promenad till stan. Jag o Tim hade förlovningsdag igår. 4 år. Tänk vad tiden går fort. För 4 år sen stod vi på den där bron o satte på varandra ringarna. Mys! ♥ Riktigt lika mysigt va de väl inte igår då, men vi gjorde iaf de bästa av situationen. Jag checkade in på mitt hotell, o sen gick vi o käkade. På ett schaskigt Burger King. Haha!! Men vad gör de. Egentligen? Vi har ju varandra iaf! ;)

Innan Levis skulle sova fick han bada, så han skulle vara ren inför operationen. Sen gick jag till mitt hotell. Tim sov kvar här med Levis. Jag är för blödig för sånt här! Jag skulle säkert bara ha legat o gråtit hela natten o varit nojig. Tim är bättre på sånt här. Han är starkare...

Imorse när jag vaknade (efter knappt 2 timmars sömn) hade jag skitont. Foglossninen är tillbaks, BIG TIME! Usch!! Kunde knappt klä på mej, o ännu mindre gå i trappen ner till frukosten. Men jag skyndade mej tillbaks till sjukhuset iaf. Så jag inte skulle missa när Levis skulle iväg till operation. Jag hann precis. Så jag kramade om honom hela vägen ner till rummet, där vi fick lämna över honom till narkossköterskan. Kändes jättetungt att lämna honom. Men som sagt, jag VET att dom är jätteduktiga! Annars hade de inte känt så bra som de ändå gör...

Nu ska jag väcka Tim, o dricka lite kaffe med honom. Läkarna beräknar att Levis ska vara klar till 10:30.

Älskade lilla Levis. Myser på mitt bröst.

Skriver mer sen. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: therese

tänker på er och lilla Levis. De går nog bra ska du se.

Kram på er



Therese m fam

2010-09-15 @ 09:32:57
Postat av: Lena

Tänker på Er! Klart det kommer att gå bra men förstår om ni har det jobbigt just nu.

2010-09-15 @ 10:29:54
Postat av: Linnea

nu väntar jag på uppdate om hur det gått!

2010-09-15 @ 14:10:29
URL: http://tomteverksta.blogg.se/
Postat av: eriika

hoppas det går bra för lillkillen :)

2010-09-15 @ 14:31:33
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0