Hurtiga Milis!

Om ni hade varit här ute i skogen kring 9 tiden imorse hade ni nog fått er ett gott skratt. Jag hade det liiite stressigt. Är utan bil idag, o va tvungen att gå med barnen till dagis. Och de brukar ju inte vara så jobbigt. Bara de att Devin vaknade 8 idag (jag med alltså), o Levis 8:30. INTE BRA!! De vart väry väry stressigt! Frukost, leta på kläder, byta blöjor, klä på ytterkläder, bädda vagnen, klä på mej själv, gå på toa, kika i spegeln. Stress va de ja. O så -2 grader på de. Woppido!

Jag halvsprang, med den gigantiska tvillingvagnen, till dagis. Ringde Ellie på vägen dit. Hon vart förvånad över hur snabb jag va. Haha! Måste sett bra lustigt ut. Tror de tog 4 minuter dit. Annars brukar de nog ta 10 iaf. Heja mej!

Så nu har jag fått ett litet träningspass på morgonkvisten oxå. Hoppas att mina kära fogar gillade det bara.

Upptäckte att jag hade gått ner 2 kg till nu oxå. Lycka!! Det betyder alltså att min sk. "diet" funkar... Bara onyttigheter på lördagar. That's it! Dricker bara vatten o kaffe i veckorna. Äter inge fikabröd, godis eller chips. Pizza är ett big nono! Yepp! De går bra! Jag är glad. De behövdes! Min motivation behövde det!

Nu ska jag nog tvätta lite. O kanske passa på o sova middag. Levis sover...

Baj!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0