Fredag hela veckan.

Äntligen fredag! Snart helg. Om typ 4(?) timmar tror jag... Som jag längtat! Så idag ska jag nog baka lite. Hittade ett recept tidigare i veckan som lät gott. Banantoffé cupcakes. Mmmmm! Kan bara bli gott! :) Banan är ju gott. Toffé oxå. O cupcakes. Japp. Win win win!

Imorrn ska jag till Ellie o fira henne, som fyller år på söndag. Ska bli grymt kul! Blir jag, Lena, Vea o två tjejer till. Litet kalas med andra ord, men de är ju nästan roligast så. Blir så rörigt annars...

Ungarna sover middag. Redan. Undrar hur denna dag slutar? :S

God natt?

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Absolut, mycket handlar ju om prioritering. Och finns att göra gör det ju. Och du har ju dessutom 2 energiknippen =P Men du skulle väl inte ta på dig ett par snoriga byxor eller en tröja som luktar totalspya för att du slutat bry dig? ;P Och så tänker jag så här om dom som aaaaaaldrig hinner nåt. Har barnen inga pappor som kan ta dom i typ 10 min eller nåt? :D Kommer ni på Minnas dop? Så jag får se era prinsar :)

2010-10-06 @ 00:19:39
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Madde

Lät spännande hur gör man de? :)



Spanar runt bland fler av föräldrabloggarna som använder bloglovin. Hoppas ni får en bra dag :)

2010-10-08 @ 14:41:28
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Sussie

Hej! Jag önskar jag kunde hjälpa dig men tyvärr kan jag inte det. För just den moussen är gjord av en köpt mousse = pulver + grädde. Så jag har tyvärr inget eget recept på Ricotta/Limetta-mousse. Mvh Susanne

2010-11-06 @ 11:29:04
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

2010-11-09 @ 20:48:14
URL: http://mammagala.se

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0