Sovmorgon!

Ja, inte är de då jag som tagit sovmorgon. Nix pix, de är Levis. Igen!! :O Igår sov han ju till 8:30. Sjukt! Fast inatt har han verkligen levt rövare. Först vägrade han somna igår, o skrek i nästan två timmar i sträck. Sen när jag äntligen fick lägga mej så vaknade han igen o skrek. Kl 12 fick jag sova. Men båda barnen har tyvärr turas om att hålla låda inatt, så de blev inte så mycke sömn :/ Bättre lycka nästa gång...

Levis fick feber igår. Av sprutorna skulle jag gissa på... 39,1 hade han när jag kollade. Stackarn. Så jag förstår om han sovit oroligt. Men när Devin haft feber brukar han sova som en stock, o inte säga ett pip. Fast alla barn är ju olika.

Vad händer idag? Jag vill göra en massa saker. Som att sova t ex... ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Äsch va trist att du inte fått sova. Vi har haft en bra natt, inget jag är bortskämd med kan jag säga så detta kan jag leva på ett bra tag:)



Vi har skitväder så vi stannar nog inomhus.

2010-11-24 @ 08:00:42
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0