Satan!!

Levis somnade nyss, utan några som helst problem. Lite värre är de med hans storebror...

Hans dygn har blivit helt felvänt nu när han inte varit på dagis. Imorse vaknade han strax innan 9 = Not good! Så ikväll la jag honom 20, för att han skulle vakna någorlunda tidigt. Men han ville såklart inte sova o gjorde allt för att få vara vaken. Men efter en halvtimme vart de tyst där uppe. Skööönt! Äntligen!

Men precis när jag hade lagt Levis hörde jag ett skumt ljud uppifrån... De lät som att någon dammsög, fast utan att den va på. Jag gick upp, o fick syn på en skitglad Devin, som stod med dammsugaren i högsta hugg. Faaaaaan! Rackarungen har lyckats klättra ur sängen!! Visste att den här dagen skulle komma snart...

Kunde verkligen inte låta bli att skratta lite, men sova de ska han. Så jag la ner honom igen i sin säng. Vi får väl se när han lyckas ta sej ur nästa gång. O hur många gånger per kväll jag kommer få hålla på såhär framöver.

Skitungen!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0