Puhh!

De gick jättebra på BVC. Levis grät i någon sekund efter sprutorna, sen vart de bra igen när han fick se mej ;) Sicken tur! Han väger nu 7730 gram o är 66,5 cm lång. Alltså ganska liten för att vara 6 månader. Eller ja, kort kanske. Hihi! Maria skjutsade dit mej, o Mickis va hemma med Devin. Dom bytte alltså uppgifter med varandra. Vilket vart jättebra de med. Mickis hade en rejält lugn förmiddag här hemma. Devin satt i hennes knä i soffan o kollade på Teletubbies hela tiden jag va borta. Sån tur har aldrig jag ;p

Nu väntar jag på att Tim ska komma hem, så vi kan fara till Jysk o shoppa lite. Ska köpa mej en bänk till hallen, så man kan sätta ifrån sej Devin där när man ska klä på honom. (eller om man är lat o vill sitta själv!?) Får se om de blir en ny hatthylla oxå. O spegel... Beror på vad min plånbok säger. Men bilder kommer nog inte förrän hallen är helt klar. Vilket den inte blev igår. Levis somnade 21:30, o då va jag helt slut o gick o la mej.

Bara att ta nya tag ikväll!! (efter DH såklart ;))

Puss häj!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0